کد خبر : 1754
تاریخ انتشار : جمعه 23 اسفند 1392 - 16:19

ثبات آمار تصادفات در جنوب تهران و تاکید پلیس بر کاهش آن در فشافویه

آمار تصادفات درسال گذشته منجر به فوت در بخش فشافویه ۲۳ نفر بوده است

آمار تصادفات درسال گذشته منجر به فوت در بخش فشافویه ۲۳ نفر بوده است
سرهنگ میرزایی، فرمانده راهنمایی و رانندگی جنوب شهر تهران، با اعلام ثابت ماندن آمار تصادفات در سال جاری، خواستار همکاری فرمانده جدید پلیس راهور حسن‌آباد برای کارشناسی و کاهش عوامل بروز تصادفات در بخش فشافویه شد

kulayninews ir 45621331558

به گزارش کلینی نیوز، سرهنگ میرزایی، فرمانده راهنمایی و رانندگی جنوب شهر تهران، با اشاره به آمار تصادفات در سال جاری اظهار داشت: «تصادفات در سال جاری نه تنها کاهش نیافته، بلکه افزایشی هم نداشته و به صورت مساوی بوده است.»

وی در ادامه به حوزه استحفاظی پلیس راهور بخش فشافویه اشاره کرد که با نام پلیس راهور حسن آباد شناخته می‌شود.

1612786602 2516

سرهنگ میرزایی همچنین از فرمانده جدید راهور شهر حسن آباد، سروان حسینیان، خواست تا با تعامل سازنده، نقاط حادثه‌خیز و عوامل ناهنجار ترافیکی را کارشناسی کرده و برای کاهش تصادفات در سال جدید اقدامات لازم را انجام دهند.

فرمانده راهنمایی و رانندگی جنوب شهر تهران تاکید کرد: «ترافیک موضوعی فرا بخشی است و مدیر یک بخش به تنهایی نمی‌تواند مشکلات ترافیکی را حل کند. لذا نیاز به تعامل بین بخشی بسیار نزدیک با نهادهای دست اندرکار وجود دارد.»

گفتنی است پیش از این سرهنگ کاظمی مسئولیت پلیس راهور حسن آباد را بر عهده داشته است.

یکی از مهم‌ترین مشکلات ترافیکی و عوامل بروز سوانح رانندگی در بخش فشافویه، تردد بسیار بالای خودروهای سنگین در سطح شهر و همچنین عدم نصب دوربین‌های کنترلی پلیس راهور می‌باشد.

شایان ذکر است بخش فشافویه با جمعیتی بالغ بر ۴۵ هزار نفر، میزبان شهرک صنعتی شمس (بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه)، فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و بزرگترین ندامتگاه استان تهران است که این عوامل بر حجم ترافیک این منطقه می‌افزایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »