کد خبر : 9986
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 12:45

حمیدرضا صیدمحمدی

آستیاژ حقیقی و امیر محمد احمدی به پنج سال حبس محکوم شده‌اند

آستیاژ حقیقی و امیر محمد احمدی به پنج سال حبس محکوم شده‌اند
آستیاژ حقیقی و امیر محمد احمدی

به گزارش کلینی نیوز، آستیاژ حقیقی و امیرمحمد احمدی با راه اندازی صفحه‌ای در ایسنتاگرام در صفحه‌ای فعالیت می‌کرده‌اند که یک میلیون فالور داشته و از صفحه خود برای تبلیغ فراخوان‌ها از جمله فراخوان ۴ آبان استفاده کرده‌اند.

خبرگزاری میزان در این باره نوشته است:پس از این فعالیت‌ها مسئولین امنیتی تذکرهایی به این دو می‌دهند که با تکرار اقدامات این دو در انتشار فراخوان‌های غیرقانونی سرانجام در تاریخ ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ بازداشت می‌شوند.

پس از بازداشت این افراد و انجام تحقیقات اولیه سرانجام در دادسرا اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور به این دو تفهیم شده و پرونده به دادگاه انقلاب می‌رود.

همچنین آستیاژ حقیقی و امیرمحمد احمدی، علاوه بر اینستاگرام در شبکه‌های اجتماعی توئیتر و یوتیوب هم مطالبی علیه کشور و تشویق مردم به اغتشاش منتشر می‌کرده‌اند.

سرانجام پس از ارسال پرونده به دادگاه و بررسی پرونده و انجام دفاعیات صورت گرفته از سوی متهمان رئیس شعبه به هر دو نفر به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور ۵ سال حبس در نظر می‌گیرد که همین حکم ۵ سال حبس برای هر دو نفر قابل اجرا خواهد بود.

گفته میشود، در آخرین اقدام  آنها آستیاژ حقیقی و امیرمحمد احمدی یک پست غیزقانونی و  غیر اخلاقی  و خارج از  چارچوب جمهوری اسلامی ازویدئویی خود که درحال رقصیدن با هم در اطراف میدان آزادی تهران پرده برداری کرده بودند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.