کد خبر : 275
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 - 14:09

به یاد زنده یاد سپهر نجفیان

آئین کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات هلال احمر و اورژانس شهری و بین جاده ای بخش فشافویه

آئین کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات هلال احمر و اورژانس شهری و بین جاده ای بخش فشافویه
آئین کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات هلال احمر و اورژانس شهری و بین جاده ای زنده یاد سپهر نجفیان در بخش فشافویه برگزارشد.

به گزارش کلینی نیوزبه نقل از روابط عمومی بخشداری فشافویه، جلسه ای با حضور آقا پور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان ری ، کریم رئوف بخشدار فشافویه ، شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ،حسین زاده معاون مرکز اورژانس تهران،رو ح اله غلامی رئیس اورژانس جنوب تهران ، حجت الاسلام و المسلمین درگاهی امام جمعه بخش فشافویه، خیرین سلامت نجفیان رئیس و اعضای هئیت مدیره شرکت دامگستر در محل دفتر شرکت دامگستر و سایر مسئولین و خبرنگاران به منظور واگذاری و کلنگ زنی جهت پایگاه امداد و نجات هلال احمر و اورژانس شهری و بین جاده ای زنده یاد سپهر نجفیان واقع در اراضی جنب پلیس راه حسن آباد به ترتیب پایگاه اورژانس ۱۵ هزارمتر مربع و پایگاه هلال احمر به متراژ ۱۰ هزار متر مربع جهت ارائه خدمات پیش بیمارستانی و امداد و نجات رایگان طبق وظیفه ذاتی خود به مردم منطقه و مسافران عبوری و حوادث ترافیکی و حوادث شغلی و بیماران بدحال و کمک به مددجویان در شرایط عادی و بحرانی طبق دستورالعمل های ابلاغی جمعیت هلال احمر و اورژانس به صورت شبانه روزی در بخش فشافویه تشکیل شد.
کریم رئوف بخشدار فشافویه  در این جلسه با اشاره به سهیم بودن خیرین در ثواب نجات تک تک مصدومین، به تشریح ابعاد تاثیر تاسیس پایگاه فوق پرداخت و ضمن تقدیر و تشکر از آقای نجفیان  خیر عرصه سلامت، گفت: احداث این پایگاه امداد و نجات شهری و بین شهری باعث افزایش سرعت عمل پرسنل جمعیت هلال احمر و اورژانس در هنگام بروز حوادث ترافیکی، و نیز کاهش زمان رسیدن آمبولانس بر بالین مصدومان جاده ای و بیماران دچار مخاطرات جانی خواهد شد.
بخشدار فشافویه در این مراسم گفت:این پایگاه به همت خیرین شرکت دامگسترو همکاری جمعیت هلال احمر و اورژانس به یاد زنده یاد سپهر نجفیان در جنب پلیس راه کلنگ زنی شد . این اقدام حرکتی در جهت تحقق شعار پوشش همگانی سلامت ، برای همه ، در همه جا میباشد.
کریم رئوف بخشدار فشافویه موضوعات بهداشتی و درمانی و اجرای طرح تحول سلامت مهمترین برنامه و تاکید دولت جهادی و مردمی سیزدهم در سطح کشور عنوان کرد .
همچنین به گفته بخشدار فشافویه ، خیرین سلامت و شهروندان از هر نظر در صحنه و مخصوصا کمک به افراد آسیب پذیر در بیماری کرونا در بخش فشافویه مورد حمایت قرارگرفتند.
لازم به ذکر است جمعیت هلال احمر و اورژانس متعهد می گردند در صورت تکمیل عملیات ساختمانی در اسرع وقت نسبت به تجهیز و استقرار پایگاه از حیث نیروی انسانی ، خودروهای امدادی ،عملیاتی و احداث سوله های بحران ، پد بالگرد و…  اقدام لازم به عمل آورند.
گفتنی است اورژانس شهری و بین شهری در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع و پایگاه امداد و نجات هلال احمر به مساحت ۱۰ هزار متر مربع صرفاً و فقط جهت احداث و افتتاح جهت ارائه خدمات رایگان پیش بیمارستانی ،امداد و نجات و خدمت رسانی بصورت دائم و شبانه روزی می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.