کد خبر : 2178
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1397 - 19:13

مراسم معارفه بخشدار جدید فشافویه

مراسم معارفه بخشدار جدید فشافویه
آیین تکریم محمدصالح ضیایی و معارفه فیض اله امامی بخشدارجدید حسن آباد فشافویه , با حضور خانجانی معاون سیاسی وانتظامی و موسوی معاون عمرانی فرماندار ویژه ری وجمعی ازمدیران منطقه برگزار شد.

 

به گزارش کلینی نیوز، در این مراسم از زحمات و تلاش های «محمدصالح ضیایی» تقدیر و تشکر و «فیض اله امامی» به سمت بخشدار جدید فشافویه منصوب و معارفه شد.

معاون سیاسی وانتظامی فرمانداری در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جلسه امروز به مناسبت تکریم «محمدصالح ضیایی»  با سوابق بسیار ارزشمند در حوزه استان تهران و البرز است و لازم به ذکر است که ایشان مناصب های مدیریتی متفاوتی را داشته و ۷۵۱ روز تلاش بی وقفه در بخش فشافویه را در کارنامه درخشان خود دارد و خوشحالیم که برای معاون اول شهرستان قرار خواهند گرفت.

سوابق مهندس ضایی قبل از انتصاب به بخشدار فشافویه  در حد کارشناسی بوده و گرایشات سیاسی وابسته به حزب کارگزاران سازندگی است.

مجتبی خانجانی بدون اشاره مناصب  آقای فیض اله امامی» بخشدار جدید فشافویه اظهارداشت: هم اکنون تکلیف بر«فیض اله امامی» وارد می شود که ایشان نیز دارای مناصب خوبی بوده اند و اماده هستند که کار قبل بخشدار سابق را با تلاش زیاد به سر منزل مقصود برسانند.

  بخش فشافویه در سالی که گذشت

آقای امامی قبل از این، مسئولیت معاونت فرماندار شهرستان سیروان از توابع استان ایلام را برعهده داشته است.

آیا بیمارستان فشافویه ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و دهه فجر به بهره برداری می رسد

بخشدار سابق فشافویه نیز در این دیدار طی سخنانی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده گفت: در ۲ سال گذشته در بخش فشافویه سعی کردم، برای رضایت مندی مردم تلاش کردم و علی رغم مشکلات موجود و کاستی ها اقداماتی در حد توان انجام شد.

محمدصالح ضیایی گفت: در حوزه عمرانی ۲ دغدغه در بخش داشتیم، یکی از این موارد بیمارستان و درمانگاه و مورد بعدی آب بود، که امروز بخش فشافویه با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت بیمارستان ندارد و با یک خانه بهداشت اداره می شود، اما بحمدالله ساخت بیمارستان فشافویه در کم تر از ۱۰ ماه پیشرفت ۶۸ درصدی داشته است، این از خواسته های به حق مردم است و امیدواریم در دهه فجر این پروژه به بهره برداری برسد.

  سرپرست بخشداری فشافویه منصوب شد

گفتنی است کلینک تامین اجتماعی  که در حال احداث در خیابان امام علی (ع) در میدان شیخ کلینی است ، توسط مدیران  به اشتباه بیمارستان نامیده  می شود این بخش فاقد یک طزح احداث بیمارستان می باشد.

عده ای سودجو فروشنده املاک زمین ، نام خیابان امام علی (ع) که کلینک درمانی تامین اجتماعی درآن قراردارد، در نقشه های محلی  که توسط این افراد تهیه شده به نام خیابان بیمارستان معرفی می کنند.

بخشدار سابق فشافویه  در خصوص معضل آب فشافویه نیز گفت: این معضل در تمام همه دولت ها موجود بوده و همه بر این امر اذعان داشتند، اما اقدامی صورت نگرفته بود، اما در ۲۷ فروردین انتقال آب برای این بخش تصویب شده و مطالعه آن نیز به اتمام رسیده و برای گرفتن اعتبار پیگیری کردیم و ۳ روز قبل اعتبار تصویب شده است.

  مجتمع گاوداری ،حریم امامزاده عبدالله (ع)قلعه نو را تصرف کرده است

بخشدار سابق فشافویه اضافه کرد: با این امر ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی منطقه زیر کشت می رود و انقلابی در این بخش رخ خواهد داد.

ضیایی بهره برداری ۲ مدرسه در بخش فشافویه را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای ساخت ۴ مدرسه در سال بعد نیز هماهنگی های لازم به عمل آمده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.