کد خبر : 1579
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1392 - 16:50

مدیرعامل آب منطقه ای تهران

مدیریت سد فشافویه مورد بازنگری قرار خواهد گرفت

مدیریت سد فشافویه مورد بازنگری قرار خواهد گرفت
مدیرعامل آب منطقه ای تهران همچنین گفت: در آخرین جلسه کمیته انسجام بخشی، پیشنهاد 10 میلیون متر مکعب از سد ماملو برای روستاهای جنوب ری به کمیته تخصیص وزارت نیرو رفت که در صورت تصویب خبر خوشی برای اهالی روستاهای جنوب شهرستان ری خواهد بود.

به گزارش کلینی نیوز،ˈخسرو ارتقاییˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه مدیریت این سد اکنون برعهده شرکت دام گستر است افزود: آب این سد با ذخیره ۱۰میلیون متر مکعب در آذر ماه هر سال و در زمانی که کشاورزان استفاده نمی کنند رها می شود و با مدیریت صحیح بر سد مذکور مشکلات کشاورزان منطقه در بخش فشافویه شهرستان ری مرتفع خواهد شد.

وی همچنین در خصوص دیگر تصمیمات آب منطقه ای تهران برای حل مشکلات کشاورزان بخش فشافویه، اظهار کرد: مقرر شد قنوات جنوب شرق تهران از منطقه شمال شرق ری به جنوب شرق ری به مقدار سه متر مکعب بر ثانیه معادل ۹۰ میلیون متر مکعب در سال، منتقل شود و با تامین منابع مالی این طرح و پس از اجرا آب هشت هزار هکتار از مزارع فشافویه تامین می شود.

  ووشوکاران حسن آباد، نایب قهرمانی تیم ووشو استان تهران

ارتقایی با اشاره به آبگیری سد ماملو از دو سال گذشته و ذخیره ۱۶۰ میلیون متر مکعب در این سد گفت: آب کشاورزی جنوب ری و ورامین از محل پساب تصفیه خانه و سد ماملو تامین می شود و اکنون ۱۰۰ میلیون متر مکعب از سد ماملو به این منظور اختصاص یافته است.

*** ۱۰ میلیون متر مکعب از آب سد ماملو برای آب شرب روستاهای جنوب ری اختصاص خواهد یافت

مدیرعامل آب منطقه ای تهران همچنین گفت: در آخرین جلسه کمیته انسجام بخشی، پیشنهاد ۱۰ میلیون متر مکعب از سد ماملو برای روستاهای جنوب ری به کمیته تخصیص وزارت نیرو رفت که در صورت تصویب خبر خوشی برای اهالی روستاهای جنوب شهرستان ری خواهد بود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.