کد خبر : 2485
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 فروردین 1401 - 18:20

هشدار رهبر انصارالله به ائتلاف سعودی

فرصت آتش بس را از دست ندهید

فرصت آتش بس را از دست ندهید
سید عبدالملک الحوثی در سخنانی پس از اعلام آتش‌بس سه روزه یکجانبه از سوی این جنبش به کشورهای عضو ائتلاف متجاوز عربی و در رأس آنها عربستان و امارات توصیه کرد که از این فرصت استفاده کنند، چراکه در صورت از دست دادن آن پشیمان خواهند شد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از خبرگزاری ابنا، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن در سخنانی به مناسبت نزدیک شدن به حلول ماه مبارک رمضان ضمن تبریک این مناسبت گفت: سال هشتم تجاوز علیه یمن با عملیات «شکست محاصره ۳» آغاز شد که صدای آن به گوش همه جهانیان رسید.

وی در سخنانی پس از اعلام آتش‌بس سه روزه یکجانبه از سوی این جنبش به کشورهای عضو ائتلاف متجاوز عربی و در رأس آنها عربستان و امارات توصیه کرد که از این فرصت استفاده کنند، چراکه در صورت از دست دادن آن پشیمان خواهند شد.

رهبر جنبش انصار الله یمن افزود: ما از هیچ تلاشی برای مقابله با تجاوز و محاصره فروگذار نخواهیم کرد و ابدا ادامه محاصره را نمی‌پذیریم.

  بازداشت رهبران جنبش حسینیون جمهوری آذربایجان در ایران

الحوثی تاکید کرد: تنها راه متجاوزان برای درامان ماندن از حملات و خروج از باتلاقی که گرفتار آن شده‌اند، توقف تجاوز و محاصره یمن است.

وی همچنین پیشاپیش نزدیک شدن حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

دولت نجات ملی یمن شنبه شب و پس از انجام عملیات مذکور که در پاسخ به تجاوزات روزانه ائتلاف متجاوز عربی به غیرنظامیان یمنی انجام شد آتش‌بس یکجانبه‌ای را به مدت سه روز اعلام کرد.

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین ۱۳۹۴ با ادعای تلاش برای بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد.

  بیش از90 کشتی حامل محموله غلات مسیر خود را از کانال سوئز تغییر دادند

این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرد و فقط با کشته و زخمی شدن ده‌ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون‌ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت‌های این کشور و گسترش قحطی و گرسنگی و بیماری‌های واگیردار همراه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.