کد خبر : 17905
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 فروردین 1403 - 8:00

دولت آمریکا مجوز ۲۵ فروند جنگنده اف-۳۵ به رژیم صهیونیستی را صادر کرد

دولت آمریکا مجوز ۲۵ فروند جنگنده اف-۳۵ به رژیم صهیونیستی را صادر کرد
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گزارش داد که ایالات متحده حامی اصلی رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر، مجوز انتقال میلیاردها دلار بمب و جنگنده را به صورت مخفیانه صادر کرده است.

به گزارش کلینی نیوز، روزنامه واشنگتن پست ابتدا خبر صدور این مجوز را منتشر کرد و خبرگزاری رویترز در گزارش‌ جداگانه‌ای به نقل از منابع خود این خبر را تائید کرد.

صدور این مجوز در حالی صورت گرفته که دولت آمریکا در هفته‌های اخیر به طور علنی نگرانی خود را در مورد حمله نظامی پیش بینی شده اسرائیل به رفح ابراز کرده است.

منابع خبرگزاری رویترز با تائید گزارش واشنگتن پست گفتند بسته تسلیحاتی آمریکا جدید شامل بیش از ۱۸۰۰ بمب ۹۰۰ کیلوگرمی مارک ۸۴ و ۵۰۰ بمب ۲۲۰ کیلوگرمی مارک ۸۲ است.

همچنین گفته شده ۲۵ فروند جنگنده اف-۳۵ که قبلاً توسط کنگره تایید شده بود، برای قتل و کشتار مردم غزه در اختیار رژیم صهیونیستی قرار خواهد گرفت.

  نصب بیلبورد علیه نتانیاهو؛ نخست‌وزیر تویی، گناهکار تویی

کاخ سفید از اظهارنظر در باره صدور مجوز برای انتقال این تسلیحات خودداری کرده است.

واشنگتن  حامی اصلی رژیم صهیونیستی، سالانه ۳.۸ میلیارد دلار به متحد دیرینه خود کمک نظامی می‌کند. اما برخی از دموکرات‌ها و گروه‌های آمریکایی عرب تبار از حمایت شدید دولت جو بایدن از اسرائیل انتقاد کرده‌اند.

جو بایدن روز جمعه گفت «دردی» را که بسیاری از آمریکایی‌های عرب تبار بر سر جنگ غزه و حمایت ایالات متحده از اسرائیل و حمله نظامی آن احساس می‌کنند، درک می‌کند با این حال، او با وجود اختلاف فزاینده عمومی با نخست وزیر اسرائیل، اعلام کرد که به حمایت خود از اسرائیل ادامه خواهد داد.

  بیش از 100هزار کشته و زخمی از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه

به گزارش خبرگزاری العالم، صدور مجوز انتقال میلیاردها دلار بمب و جنگنده به ارتش رژیم صهیونیستی توسط آمریکا، همزمان با اعلام نگرانی این کشور در خصوص آغاز عملیات نظامی در منطقه رفح واقع در جنوب نوار غزه نشان می‌دهد که این کشور در ظاهرا نگرانی خود را بابت جان باختن غیرنظامیان فلسطینی ابراز می‌کند اما در باطن موافق قتل و عام فلسطینی‌ها توسط اسرائیل می‌باشد؛ به نوعی می‌توان گفت ایالات متحده اکنون شریک کامل جنایات جنگی اسرائیل است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.