کد خبر : 2455
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 خرداد 1393 - 8:28

رییس مرکز بهداشت حسن آباد:

حسن آباد ظرفیت ساخت بیمارستان را ندارد!

حسن آباد ظرفیت ساخت بیمارستان را ندارد!
تعداد بیمارانی که در شهر حسن آباد نیاز به بستری شدن دارند کمتر از میزانی است که نیاز به احداث بیمارستان باشد.

81091281 5574987 lnd thumb

کلینی نیوز-شهرییس مرکز بهداشت حسن آباد فشافویه در اظهار نظری جالب معتقد است ، تعداد بیمارانی که در شهر حسن آباد نیاز به بستری شدن دارند کمتر از میزانی است که نیاز به احداث بیمارستان باشد.

ˈناهید یزدیˈ درمصاحبه با خبرگزاری ایرنا،با اشاره به آمار مراجعین روزانه ۱۵۰ نفری به این مرکز درمانی بهداشتی و بیان اینکه، برای ساخت بیمارستان می بایست بخش های مختلفی از جمله داخلی، جراحی، اطفال، زنان، چشم و … راه اندازی شود افزود:تعداد مراجعه بیمارانی که نیاز به خدمات بستری شدن درمرکز بهداشتی درمانی حسن آباد دارند بسیار محدود است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه بهمن ماه سال ۱۳۹۲ با حضوررییس وقت دانشگاه علوم پزشکی تهران در حسن آباد، و اینکه ساخت بیمارستان نیازمند بودجه هنگفت و نیروی انسانی متخصص است، آب پاکی رابرروی دستان اهالی حسن آبادفشافویه ریخت وگفت:ب اصحبت های رییس دانشگاه مبنی برعدم نیاز به ساخت بیمارستان درحسن آباد بنده قانع شدم.
یزدی اما در عین حال نیاز به پزشک متخصص در شهر حسن آباد راکاملاضروری دانست و گفت: شهر حسن آباد در کل نیازمند واحد های پیش بیمارستانی برای نگهداری بیماران اورژانسی است به طوری که بتوان بیمار رابه جهت پایداری علائم حیاتی و اعزام به بیمارستان های تهران حداقل ۸ ساعت نگه داشت.

  کلینیک «حسن آباد» در دهه فجر ۹۷ افتتاح می شود

البته رییس مرکز بهداشت حسن آباد فشافویه هیچگونه اشاره ای به این نکته نداشت که هنگامی که مرکزی فاقد خدمات بیمارستانی است و از امکانات بستری کردن بیماران برخوردار نیست، محلی برای مراجعه مردمی نیز نخواهد بود و ساکنین فشافویه همانطور که در این گزارش آمده برای بهره گیری از خدمات کامل پزشکی به نزدیکترین بیمارستان شهر تهران مراجعه می کنند.

بر اساس این گزارش، مرکز درمانی بهداشتی دولتی شهر حسن آباد که در بهمن ماه سال ۱۳۹۱ راه اندازی شده است، در حال حاضر با فضای جانبی یک هزار و ۸۰۰ متر مربع و با ظرفیت ۱۰ تخت بستری با ۳ پزشک عمومی است و بصورت شبانه روزی به ساکنین شهر حسن آباد خدمات رسانی می کند.
مرکز درمانی بهداشتی دولتی شهر حسن آباد دارای بخش های زایشگاه، آزمایشگاه، رادیولوژی، دندانپزشکی و داروخانه است.

  ۴۰ درصد دانش آموزان بخش فشافویه اتباع بیگانه هستند

همچنین یک درمانگاه پزشکی خصوصی با نام ˈبهنودˈ نیز که از یک پزشک عمومی و دو متخصص اطفال و زنان با دو روز فعالیت در هفته برخوردار است از دیگر مراکز پزشکی مورد استفاده مرد حسن آباد فشافویه است و در کل این منطقه دارای دو داروخانه روزانه، یک داروخانه شبانه روزی و یک آزمایشگاه خصوصی است.

گفتنی است ،پیگیری ساخت بیمارستانی مجهز در منطقه حسن آباد فشافویه به خطبه های نماز جمعه هفته گذشته این شهرستان نیز کشیده شد و انتقاد امام جمعه جدید حسن آباد فشافویه را به دنبال داشت.

اخبار مرتبط:

امام جمعه حسن آباد خواستار احداث بیمارستان دراین شهر شد

  نماز جمعه تریبون نظام و جایگاه ولایت‌فقیه است

موافقت با احداث بیمارستان سراپایی درحسن آباد

نقش طلادراحداث بیمارستان حسن آباد

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.