کد خبر : 5304
تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 - 10:30

حمیدرضا صیدمحمدی

جراحتی که اسرائیل در خاک خود متحمل شده به‌مراتب بیشتر از جراحت‌هایی است که به ایران وارد کرده است

جراحتی که اسرائیل در خاک خود متحمل شده به‌مراتب بیشتر از جراحت‌هایی است که به ایران وارد کرده است
امام جمعه حسن آباد فشافویه:افظه تاریخی ملت ایران، دهه شصت را با ترورهای منافقین می‌شناسد. نسل‌ امروز شاید مظلومیت‌های شهدا و دلهره و اضطراب ترورهای جلادان رجوی را نتواند به خوبی درک کند و به همین جهت بنا به هشدار رهبر معظم انقلاب، در عرصه جنگ روایت‌ها، مراقب باشیم، جای شهید و جلاد عوض نشود.

به گزارش کلینی نیوز، حجت‌الاسلام میثم درگاهی در خطبه‌های عبادی-سیاسی این هفته نماز جمعه شهر حسن آباد با اشاره سخنانان تحریک آمیزنخست وزیر اسرائیل در مصاحبه با هفته‌نامه بریتانیایی «اکونومیست» در ۲۸ خردادکه گفته بود: «ما معادله جدیدی را تدوین کرده‌ایم و سر اختاپوس را هدف می‌گیریم.»، اظهارداشت:شما تغییر استراتژیک بدهید مگر در اواخر تابستان سال قبل نبود که از بازبینی کلان معادلات امنیتی درباره ایران سخن گفتید و در آن هنگام از تدوین و پیاده‌سازی راهبرد «مرگ با هزاران جراحت» را خبر دادید.

امام جمعه شهر حسن آباد در ادامه افزود:چه شد که در کمتر از یک سال دوباره تغییر استراتژیک می‌دهید. معلوم می‌شود استراتژیک خودتان را علیه خودتان وارد کردیم لذا شما عزیزان بدانید میزان جراحتی که اسرائیل در خاک خود متحمل شده به‌مراتب بیشتر از جراحت‌هایی است که به ایران وارد کرده است؛ یعنی اسرائیل در پیاده‌سازی راهبرد هزاران جراحت نه‌تنها موفق نبوده بلکه این راهبرد بالعکس منجر به جراحت‌های عمیق به خود او شده است؛

حجت‌الاسلام درگاهی در ادامه بیان داشت: این تغییر استراتژیک، نشان می‌دهد که رژیم جعلی اسرائیل نه‌تنها توان عبور از دستان هشت پای ایران را ندارد بلکه اتفاقاً بخش عمده‌ای از عملیات داخل سرزمین‌های گروه‌های مقاومت از داخل سوریه، عراق، لبنان و… هدایت می‌کنند.

وی در ادامه افزود:خود مقامات امنیتی اسرائیل پس از گُنده‌گویی نفتالی بنت بیان کرده‌اند: بیان راهبرد «هدف قراردادن سر هشت‌پا» یعنی انگشت کردن در چشم ایرانیان و این‌یک اقدام غیرضروری است که ممکن است انگیزه آن‌ها را برای شدیدتر کردن انتقام افزایش دهد. درست گفته‌اند مشاورانتان آقای نفتالی بنت این را بدانید همچنان که فرماندهان نیروهای مسلح ما گفتند ما هم میگوییم ما امید داریم تا شما سریع‌تر یک خطای راهبردی کنید تا جهان را سریع‌تر از لوث وجود شما پاک‌کنیم.

جلادان شهیدنما

امام جمعه شهر حسن آباد سی خرداد ماه که مصادف است با اعلام جنگ مسلحانه  سازمان تروریستی منافقین علیه نظام جمهوری اسلامی را یادآور شدند و تصریح کردند:حافظه تاریخی ملت ایران، دهه شصت را با ترورهای منافقین می‌شناسد. نسل‌ امروز شاید مظلومیت‌های شهدا و دلهره و اضطراب ترورهای جلادان رجوی را نتواند به خوبی درک کند و به همین جهت بنا به هشدار رهبر معظم انقلاب، در عرصه جنگ روایت‌ها، مراقب باشیم، جای شهید و جلاد عوض نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.