کد خبر : 11875
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1402 - 9:35

اعظم میانکار

به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت، برگزاری عصرشعر«شه خراسان» در شهرحسن آباد

به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت، برگزاری عصرشعر«شه خراسان» در شهرحسن آباد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری از برگزاری عصر شعر به مناسبت دهه کرامت با حضور شاعران آیینی در شهر حسن آبادخبر داد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، مهدیه حسنی با اشاره به برگزاری عصرشعر«شه خراسان» به مناسبت دهه کرامت گفت: این محفل ادبی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری و با همکاری انجمن شعر و ادب شهرحسن ‌آباد و همچنین شهرداری و شورای اسلامی شهرحسن آباد فشافویه و با حضور هنرمندان، اساتید و شاعران آیینی شهرستان ری برگزار می شود.

برگزاری عصر شعر«شه خراسان»در شهر حسن آباد بمناسبت دهه کرامت

 

وی ادامه داد: در این برنامه فرهنگی و هنری که در گرامیداشت ایام ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) و کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می شود، شاعران آیینی و دوستداران اهل بیت علیهم السلام به شعر خوانی در منزلت و منقبت و انتقال مفاهیم ارزشی و سجایای اخلاقی این دو ستاره آسمان نبوی خواهند پرداخت.

  ۴۰ درصد دانش آموزان بخش فشافویه اتباع بیگانه هستند

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری خاطر نشان کرد: در این محفل شعر، انجمن های ادبی شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت نیز همکاری خواهند داشت.فشافویه

گفتنی است عصرشعر«شه خراسان» دوشنبه ۸ خرداد از ساعت ۱۶:۳۰ در سالن اجتماعات میلاد نور شهرداری حسن آباد فشافویه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.