کد خبر : 2093
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397 - 6:15

احداث کنارگذر دوم در شهر حسن آباد

احداث کنارگذر دوم در شهر حسن آباد

به گزارش کلینی نیوزبه نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر حسن آباد فشافویه ؛ تاجیک شهردار حسن آباد با اشاره به نقش تعیین کننده ایجاد کنارگذر در حل مشکلات ترافیکی شهر حسن آباد فشافویه افزود؛ با توجه به اینکه شهر حسن آباد فشافویه در مسیر ترانزیت پایتخت به شهرهای جنوبی کشور قرارگرفته،

به گزارش کلینی نیوزبه نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر حسن آباد فشافویه ؛ تاجیک شهردار حسن آباد با اشاره به نقش تعیین کننده ایجاد کنارگذر در حل مشکلات ترافیکی شهر حسن آباد فشافویه افزود؛ با توجه به اینکه شهر حسن آباد فشافویه در مسیر ترانزیت پایتخت به شهرهای جنوبی کشور قرارگرفته، و با توجه به نبود کمربندی اصلی جهت عبور کامیون ها، مشکلات ترافیکی زیادی در شهر بوجود آمده است.

اجرای طرح احداث جاده کمربندی شهر حسن آباد به علت نبود اعتبار متوقف مانده است.سید کاظم آشتیانی شهردار سابق شهر حسن آباددرباره توقف  احداث جاده کمربندی شهر گفته بود:شهرداری حسن آباد به تنهایی قادر به تامین اعتبار آن نیست.

  زمان مداراى جمهورى اسلامى ایران با اتحادیه اروپا به پایان رسیده است

روزانه تعداد زیادی خودروی سنگین از جاده اصلی حسن آباد عبور می کنند که علاوه بر بار ترافیکی بالا در این منطقه، موجب شده تا تردد این خودروها خطری برای جان مردم به حساب بیاید.

تاجیک شهردار حسن آباد درادامه افزود؛به منظور تسهیل در رفت و آمد و تردد خودروها و کاهش سوانح رانندگی، شهرداری مرحله دوم از احداث کنارگذر دوم شهر حد فاصل بلوار ورزشگاه تا میدان شهداء را آغاز نمود و تاکنون عملیات زیرسازی از ابتدای مجموعه ورزشی شهرداری تا محدوده محله بهشت به انجام رسیده و هم اکنون عملیات جدولگذاری و رفیوژ وسط بلوار فوق آغاز گردیده است.

  بودجه چند صد میلیاردی شهرداری حسن آباد تصویب شد

تاجیک اظهارامیدواری کرد، با اجرای این پروژه و پیگیری در جهت احداث کمربندی اصلی شهر از طریق شهرداری و شورای اسلامی شهر و مسئولین مربوطه، بتوانیم مشکلات ترافیکی شهر حسن آباد فشافویه را رفع نمائیم.

نبود کمربندی در این شهر به طور حتم زمینه ای برای وقوع اتفاقات ناگوار همچون تصادف است؛ متأسفانه این خودورهای سنگین که به دلیل نبود کمربندی از داخل شهر تردد می ‌کنند، در بسیاری از مواقع خسارات زیادی را به مردم وارد کرده و موجب نگرانی اهالی این شهر شده است.

با توجه به پیگیری های مسئولان این منطقه در خصوص ساخت کمربندی، هنوز این معضل بزرگ برطرف نشده است.

  تقدير فرماندار ري از شهردار حسن آباد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.