کد خبر : 2213
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 آبان 1397 - 8:03

آتش سوزی هواپیمای اسقاطی ماهان مهار شد

آتش سوزی هواپیمای اسقاطی ماهان مهار شد
بخشدار حسن آباد فشافویه از آتش سوزی لاشه هواپیمای اسقاطی ماهان در فرودگاه امام(ره) خبر داد و گفت: این حادثه تلفاتی نداشت و هم اکنون آتش مهار شده است.

به گزارش کلینی نیوز، فیض الله امامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این هواپیمای اسقاطی صبح امروز(چهارشنبه) به دلایل نامعلومی دچار حریق می شود و خوشبختانه با حضور نیروهای آتش نشان قبل از اینکه آتش به دیگر نقاط سرایت کند، خاموش می شود.
وی تصریح کرد: علت بروز آتش سوزی لاشه این هواپیما در دست بررسی است و پس از مشخص شدن، اعلام خواهد شد.
رییس اورژانس تهران اعلام کرد: در این حادثه که ۱۰:۰۳ صبح چهارشنبه رخ داد، مجتبی صالحی ۲۸ ساله، امیر شهررستمی ۲۸ ساله که توسط کد ۳۱۰۳ به بیمارستان فیروزآبادی انتقال یافت و محمدباقر جاوید ۳۱ ساله که توسط کد ۳۱۱۳ به بیمارستان هفتم تیر انتقال یافت جزو این مصدومین هستند.

  مطالبه مردم فشافویه جهت دسترسی به حمل و نقل عمومی محقق می شود

وی همچنین افزود: پوریا طحان زاده ۲۴ ساله، رضا حجازی فر ۲۵ ساله، احسان رفیعی ۳۹ ساله، ناصر رضایی ۴۸ ساله، حسین منتظری ۴۱ ساله، مرتضی بال خانی ۳۳ ساله و مهدی علی بخشی ۳۶ ساله نیز از دیگر مصدومان این حادثه هستند که توسط اورژانس هوایی به بیمارستان هفتم تیر ری منتقل شدند.

به ادعای فرمانداری شهرستان ری، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در ۳۰ کیلومتری جنوب تهران، در حوزه اداری و سیاسی شهرستان ری میان بزرگراه تهران-قم در یک سایت ۱۴ هزار هکتاری قرار گرفته‌است.

این درحالی است که عوارض فرودگاهی به شهرداری تهران تعلق می گیرد و عوایدی برای بخش فشافویه از توابع شهزستان ری در برندارد. آشتیانی شهردار سابق حسن آباد بخش فشافویه گفته بود: فرودگاه امام خمینی (ره) به جز سر و صدای هواپیما برای ما هیچ منفعتی ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.