کد خبر : 1972
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اسفند 1397 - 10:39

آیین اختتامیه «جشنواره فرهنگی اقوام » درشهرحسن آبادفشافویه برگزارشد

آیین اختتامیه «جشنواره فرهنگی اقوام » درشهرحسن آبادفشافویه برگزارشد
 آیین اختتامیه «جشنواره فرهنگی اقوام » درشهرحسن آباد با حضور مسئولین محلی بخش فشافویه برگزارشد.

به گزارش کلینی نیوز، عصر روز جمعه ۲۵ اسفندماه، آیین اختتامیه «جشنواره فرهنگی اقوام» شهر حسن‌آباد فشافویه در کاروانسرای شاه‌عباسی با حضور مسئولین محلی بخش فشافویه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر در این مراسم حجت‌الاسلام استیری امام‌جمعه شهر حسن‌آباد و علیرضا زندی کریمخانی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری این جشنواره، تداوم این اقدامات را در سال‌های آتی خواستار شدند.

در پایان این مراسم از غرفه داران برتر و تمامی دست‌اندرکاران که در برگزاری جشنواره همکاری نمودند با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

دومین «جشنواره فرهنگی اقوام»شهر حسن‌آباد فشافویه که در محل تاریخی «کاروانسرای شاه‌عباسی» محله کنار گرد که با استقبال خوب مردم منطقه برگزار شد، از بیستم تا بیست و چهارم اسفندماه به مدت پنج روز با هنرنمایی گروه های هنری و صنایع دستی اقوام حسن آباد فشافویه در محل کاروانسرای کنارگرد برگزار شد.

در سال گذشته با اقوام ایرانی و امسال با نام اقوام حسن آباد برگزار شد.

این جشنواره با ۴۰ غرفه صنایع دستی و سوغات محلی و عشایری جنوب پایتخت مانند گلیم، جاجیم، سفال، شیرینی ها و غذاهای محلی به نمایش گذاشته شد.

حادثه در اولین روز برگزاری

در اولین روز برگزاری «جشنواره فرهنگی اقوام» در محل تاریخی «کاروانسرای شاه‌عباسی» در غرفه شهرداری حسن‌آباد به دلیل بی‌احتیاطی دست اندرکاران دچار حریق شد.

بر پایه این گزارش ، این حادثه به اثر تاریخی کاروانسرای شاه‌عباسی آسیب جدی وارد نکرد و سریعاً اطفا حریق شد.

گفتنی است، اختتامیه با حضور حجت‌الاسلام استیری امام‌جمعه، دکتر محسن تاجیک شهردار، علی‌رضا زندی ریاست  و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر، راشکی فرمانده بسیج ۴۵۹ شیخ کلینی (ره)، خانواده معظم شهدا ، شهروندان و غرفه داران برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.