کد خبر : 1738
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1392 - 17:24

موافقت با احداث درمانگاه تامین اجتماعی در حسن آباد

موافقت با احداث  درمانگاه تامین اجتماعی در حسن آباد
رئوف بخشدار فشافویه: زمینی به مساحت 25 هزار مترمربع که از سوی یک نیکوکار با کاربری بهداشتی به شهرداری اهدا شده بود،برای ساخت این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

کلینی نیوز-رئوف اظهار امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات لازم از سوی سازمان تامین اجتماعی، مشکل دیرینه این شهر برطرف شود.

وی همچنین از موافقت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با ارتقای درجه شعبه تامین اجتماعی فشافویه به ممتاز خبر داد.

آقای رئوف در مصاحبه با کلینی نیوز ضمن اعلام این مطلب افزود:بخش فشافویه با جمعیتی حدود ۷۰ هزار نفر، شهرک صنعتی شمس آباد با ۲۰ هزار کارگر، ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن مهر، تردد از جاده قدیم و ترانزیتی تهران – قم و سایر عوامل باعث شده تا این شهر نیازمند یک بیمارستان باشد.

وی با اشاره به فاصله حدود ۴۵ کیلومتری شهر حسن آباد با شهرری و خطرات تردد مردم از این راه برای استفاده از خدمات درمانی تاکید کرد: ساخت بیمارستان برای خدمات رسانی به مردم محروم شهر حسن آباد بسیار ضروری است و امیدوارم مسوولان سازمان تامین اجتماعی برای اجرای این کار خیر تسریع کنند.

  شورای فرهنگ عمومی و هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس بخش فشافویه برگزار شد

رئوف همچنین گفت: وجود حدود بیش از ۲۵ هزار کارگر در بخش فشافویه که لیست بیمه اجباری خود به اداره تامین اجتماعی حسن آباد ارایه می کنند، سبب شده باجه های تامین اجتماعی با ازدحام بیش از حدی مواجه باشد.

وی بیان کرد: ارتقای درجه شعبه تامین اجتماعی فشافویه به ممتاز برای حل این مشکل می تواند راهگشا باشد که مسوولان با آن موافقت کردند.

آقای رئوف بخشدار فشافویه در پایان از حسین طلا و لاله افتخاری که پیگیری و زحمات فراوانی را برای حل مشکلات این شهر متحمل شدند تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.