کد خبر : 1917
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 11:47

شهرداری حسن آباد کمپ بزرگ ورزشی بخش فشافویه را احداث می کند / فشافویه فاقد بیمارستان است

شهرداری حسن آباد کمپ بزرگ ورزشی بخش فشافویه را احداث می کند / فشافویه فاقد بیمارستان است
شهردار حسن آباد، احداث کمپ بزرگ ورزشی در منطقه را نیازمند دستکم ۷ هکتار زمین دانست.

به گزارش کلینی نیوز، وینگوبگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل گهرسیرجان به همراه رئیس و اعضای هیئت فوتبال فشافویه با دکتر محسن تاجیک شهردار، حسن ایلانلو رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر، حسنلو رئیس واحد تربیت بدنی شهرداری و معاونین شهردار دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری حسن آباد، در این دیدار شهردارحسن آباد، با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه فشافویه و نزدیکی آن به پایتخت و ضرورت جذب درآمد پایدار درمنطقه اظهارکرد:زمین وسیعی برای ایجاد کمپ بزرگ ورزشی منطقه در نظر گرفته شده است که برای احداث آن به دنبال مذاکره با بخش خصوصی هستیم با امید به اینکه اجرای این طرح عظیم ورزشی در حوزه ورزش و گردشگری فشافویه تحول چشمگیری ایجاد نماید.

  شهر حسن آباد صاحب ايستگاه مسافربري راه‌آهن مي‌شود

تاجیک اجرای این کمپ بزرگ ورزشی در منطقه را نیازمند هفت هکتار زمین دانست و از حمایت جدی اعضای شورای اسلامی شهر به منظور عملی شدن این طرح در فشافویه خبر داد.

وی تصریح کرد:با اجرای این طرح بزرگ ورزشی علاوه بر استفاده تیم ها و ورزشکاران محلی در رشته های مختلف، دیگر تیم ها و گروه های ورزشی از سایر مناطق نیز میتوانند در این مجموعه بزرگ اردوی ورزشی برگزار نمایند.

تاجیک نزدیکی به پایتخت را به عنوان یکی از مزیت های فوق العاده برای این مجموعه بزرگ ورزشی مورد تاکید قرار داد و افزود: در ساخت این طرح عظیم، امکانات متعدد و مختلفی از جمله اقامتگاه مدرن و مجلل، مراکز تفریحی و سرگرمی، سوئیت، رستوران، فروشگاه، فضای سبز، آب نما و … پیش بینی شده است که ورزشکاران، مربیان و همراهان آنان نیازی به خروج از این مجموعه نداشته باشند.

  اراضی کشاورزی فشافویه در معرض نابودی

گفتنی است، بخش فشافویه با جمعیتی بیش از ۹۰ هزار نفر، فاقد بیمارستان است و دارای مراکز سلامت در بخش است، در سال‌های اخیر احداث تنها کلینیک درمانی شهر حسن‌آباد، به همت و پی گیری مسئولین  محلی رو به اتمام است و پیش بنی شده است در اوایل سال ۱۳۹۸ افتتاح شود.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان، اردویی سه روزه ای درهفته گذشته  در بخش فشافویه برگزار کرده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.