کد خبر : 2209
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 - 10:32

حسن آباد باید به نگین استان تهران تبدیل شود

حسن آباد باید به نگین استان تهران تبدیل شود
تاجیک شهردار جدید حسن آباد:به منظور پیشرفت حسن آباد باید فضای مناسب سکونت و فرصت های اشتغال جدید برای مردم این شهر فراهم شود.

به گزارش کلینی نیوز،  محسن تاجیک ظهر شنبه (۲۲مهرماه )در مراسم معارفه خود به عنوان شهردار حسن آباد، اظهار داشت: درطول پنج سال گذشته به دلیل وجود شهرک صنعتی «شمس آباد» و موقعیت استراتژیک «حسن آباد» حدود ۲۰ هزار نفر به جمعیت این شهر اضافه شده است.

افزایش انفجازی  ۹۰درصدی رشد جمعیت در شهر حسن آباد که تحت تاثیر عواملی چون مسکن ارزان قیمت ، همجواری باشهرک صنعتی شمس آباد و نیز واگذازی مسکن مهر است .

براساس سرشماری سال گذشته مرکز آمار ایران جمعیت شهرحسن آباد بالغ بر ۴۳ هزار نفر است. این شهر بدلیل قرارگرفتن بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه (شمس آباد) یکی از شهرهای مهاجر پذیر شهرستان ری به شمار می آید.

  نگاهی به كاروانسرای كنارگرد در فشافويه متعلق به دور صفويه

kulayninews ir 1396 7 22 2

عکس: روابط عمومی شعبانی شهرداری حسن آباد

شهردار جدید حسن آباد با بیان این که حسن آباد باید به «نگین استان تهران» تبدیل شود، تأکید کرد: همین امر ضرورت تعامل همه نهادها و ارگانها را می طلبد تا شهرداری بتواند خدمات بهتر و ارزنده تری به مردم ارائه دهد.

تاجیک با اشاره به این که عرصه زمین در حسن آباد زیاد است، بیان کرد: وسعت عرصه در حسن آباد فرصت خوبی را برای پیشرفت این شهر ایجاد کرده است.

وی افزود: به منظور پیشرفت حسن آباد باید فضای مناسب سکونت و فرصت های اشتغال جدید برای مردم این شهر فراهم شود.

  نسبت به جابجایی بدون هماهنگی رئیس آموزش‌وپرورش منطقه فشافویه

در مراسم تکریم و معارفه شهرداران قدیم و جدید «حسن آباد» حجت الاسلام استیری نماینده ولی فقیه و امام جمعه فشافویه ، رحمتی مدیرکل امور شهری استانداری تهران، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه ری جمعی از مسئولان استان و شهرستان و مردم این بخش و استان تهران حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.