کد خبر : 2322
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 - 8:51

توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در بخش فشافویه

توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در بخش فشافویه
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری ازاجرای «طرح سینما سلام»، برگزاری نمایشگاه قرآن کریم، برپایی نمایشگاه و کارگاه های هنری، آموزش های حرفه ای تئاتر، سینما، شعر و موسیقی  در بخش فشافویه خبر داد.

 

به گزارش کلینی نیوز، به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری،نخستین نشست مسئولان انجمن های هنری شهرستان ری با هدف گسترش فعالیت های هنری، ١۶ اردیبهشت در بخشداری فشافویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، «سید محمد موسوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری درباره این نشست اظهار داشت: به منظور گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری و رعایت عدالت و توازن فرهنگ و هنر در تمامی بخش های شهرستان ری، برنامه های مختلفی در سال جدید اجرا خواهد شد.

موسوی در ادامه افزود: تراکم امکانات و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در بخش مرکزی نسبت به سایر بخش های شهرستان ری از توازن مطلوبی برخوردار نیست و سایر بخش ها و روستاها از امکانات کمتری برخوردارند.

  اولین سینمای شهر حسن آباد در فروردین ماه افتتاح خواهد شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، اجرای «طرح سینما سلام»، برگزاری نمایشگاه قرآن کریم، برپایی نماشیگاه و کارگاه های هنری، آموزش های حرفه ای تئاتر، سینما، شعر و موسیقی با اسقرار دفتر نمایندگی انجمن های هنری را از جمله این برنامه ها در بخش فشافویه بر شمرد.

«محمد صالح ضیائی» بخشدار فشافویه نیز در سخانی به اشاره به اهمیت توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در بخش فشافویه اظهار داشت: در کنار طرح های عمرانی و زیر ساختی، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مورد درخواست ساکنان است و طرح ایجاد سینما با همکاری شهرداری حسن آباد در سالن اجتماعات میلاد نور اجرایی خواهد شد.

  نگاه روزنامه نگاری به پشت پرده مرگ دومیلیون ماهی

وی افزود: بخش فشافویه از ظرفیت و امکاناتی برخوردار است که بسیاری از شهرستان ها از این فرصت بی بهره اند و وجود فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) با پنج هزار کارمند و تردد میلیون ها مسافر داخلی و خارجی، شهرک صنعتی شمس آباد با دو هزار و ٧٠٠ واحد صنفی، ۶٠٠ واحد دامداری و تردد روزانه ١۵٠ هزار نفر، این بخش را با ویژگی های مخصوصی روبرو کرده است.

گفتنی است، خبر نخستین نشست مسئولان انجمن های هنری شهرستان ری که در ١۶ اردیبهشت در بخشداری فشافویه برگزار شده بود، در سایت رسمی بخشداری فشافویه هیچ گونه انعکاسی نداشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.