کد خبر : 2296
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 - 22:47

انتقاد صریح نماینده ولی‌فقیه در فشافویه از «حضور کم‌رنگ مسئولین» در مراسم مدافع حرم

انتقاد صریح نماینده ولی‌فقیه در فشافویه از «حضور کم‌رنگ مسئولین» در مراسم مدافع حرم
امام‌جمعه حسن‌آباد: متأسفانه مسئولین حسن‌آباد در «گرامیداشت شهید حججی» حضور کم‌رنگ داشتند که واقعاً بنده از آن‌ها گله‌مندم!

به گزارش کلینی نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین استیری نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهر حسن‌آباد، در خطبه‌های نماز جمعه( ۱۴ مهرماه) با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی بیان داشت: نیروى انتظامى تاکنون ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامى کرده که از این تعداد، ۸ هزار شهید مربوط به دوران دفاع مقدس است، مابقى در راستاى تأمین امنیت مردم در داخل کشور و در مرزها به شهادت رسیدند. هم‏چنین نیروى انتظامى ۲۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامى کرده که از این تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ جانباز مربوط به دوران دفاع مقدس است.

وی در ادامه افزود: ناجا دو هزار و ۱۰۰ آزاده نیز دارد به ‏اضافه این‏که ۱۲۶ هزار نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس از نیروهاى کمیته انقلاب اسلامى، ژاندارمرى و شهربانى بودند. نیروى انتظامى در امر مبارزه با مواد مخدر نیز ۳۷۰۰ شهید و ۱۲ هزار جانباز تقدیم نموده است. لذا نیروی انتظامی در مقابل تهاجم فرهنگی و مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی و قانون‌شکنان ایستاده است؛ و از نیروهای انتظامی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

  مترو به حسن آباد فشافویه مي رسد

خطیب نماز جمعه درباره بزرگداشت مدافع حرم شهید حُججی (رحمه‌الله علیه) اظهار داشت: واقعاً مانور بزرگی در ایران برگزار شد، مردم مشهد حضور باشکوهی داشتند، در تهران هم شما همه شاهد بودید که چه اتفاقی افتاد و در اصفهان هم همین اتفاق افتاد، این شهید بزرگوار را مقام معظم رهبری از او استقبال کردند بر تابوت او بوسه زد عبایشان را دادند که در قبر با شهید دفن شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین استیری در ادامه افزود: همه شهیدان عزیزند برای ما تفاوتی ندارد، زمانی از یک شهیدی تجلیل می‌شود تجلیل از شهدای دیگر هم هست! تجلیل از شهید حُججی، تجلیل از همه شهدای انقلاب اسلامی است

  افق‌های آینده مقاومت فلسطین و سرنوشت رژیم جعلی

وی ضمن انتقاد صریح از «حضور گم رنگ مسئولین» فشافویه در مراسم بزرگداشت شهید حججی که درمصلی بزرگ شهر برگزارشده بود اظهار داشت: متأسفانه مسئولین حسن‌آباد در مراسمی که برای گرامیداشت شهید حججی حضور کم‌رنگ داشتند که واقعاً بنده ازآنها گله‌مندم!

مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم، محسن حججی در حسن‌آباد برگزار شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.