کد خبر : 2010
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 بهمن 1397 - 17:42

اقدام شهرداری حسن آباد برای مبارزه با پسماند سوزی/ خطاب رئیس شورا شهر حسن آباد چه سازمانی است؟

اقدام شهرداری  حسن آباد برای مبارزه با پسماند سوزی/ خطاب رئیس شورا شهر حسن آباد چه  سازمانی است؟
انتظار داریم مسئولین ذیربط اقدامات عاجل تری در این رابطه انجام دهند زیرا دیگر وقت جلسه، مصاحبه و برنامه ریزی نیست و مردم منتظر اقدام مناسب و فوری هستند.

به گزارش کلینی نیوز، علیرضا زندی رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد فشافویه در گفتگویی صمیمی با پایگاه خبری ندای فشافویه(متعلق به بخشداری فشافویه)، در رابطه با معضلات زیست محیطی حسن آباد فشافویه مطرح کرد، متن کامل اظهارات زندی بدین شرح است: نظر به بی توجهی های پی در پی اداره محیط زیست و آلودگی ناشی از پسماند سوزی حاصل از تخلیه نخاله هایی که بعضا مشخص است از چه نوع بوده و در چه کارگاه هایی بارگیری شده، در حاشیه جاده ترانزیت تهران – قم (گردنه شهر حسن آباد) که در مسیر عبور شهروندان و رهگذران و در خارج از محدوده و حریم شهر قرار دارد، با هماهنگی بعمل آمده با آقای دکتر تاجیک شهردار محترم حسن آباد، مقرر گردید روز دوشنبه مورخ ۲۹/۱۱/۱۳۹۷ توسط عوامل شهرداری، تمام راه های منتهی به مسیرهای فوق مسدود گردد.

همچنین انتظار داریم مسئولین ذیربط اقدامات عاجل تری در این رابطه انجام دهند زیرا دیگر وقت جلسه، مصاحبه و برنامه ریزی نیست و مردم منتظر اقدام مناسب و فوری هستند.
کوتاهی توسط چه دستگاهی صورت گرفته است
در سال گذشته به‌منظور رفع معضلات و مشکلات زیست‌محیطی و تشکیل ستاد برخورد با عوامل پسماند سوزی و ضایعات سوزی و برقراری گشت مشترک شبانه با محوریت محیط‌زیست، با حضور دهیاران بخش فشافویه، اداره راه و شهرسازی، پلیس راهور در محل بخشداری فشافویه برگزار شد.

ضیائی بخشدار سابق فشافویه در این جلسه خواستار ایجاد گشت مشترک شبانه جهت مقابله با تخلیه نخاله، زباله و سیم سوزی در فشافویه شد

  بخش فشافویه به شبکه آب تهران متصل می‌شود

بخشدار وقت فشافویه در ادامه افزود: قصور از طرف هر فرد یا دستگاهی به‌عنوان تخلف در این زمینه به مراکز نظارتی گزارش خواهد شد.

از کوتاهی دستگاه های ذیربط، درمقابله با پسماندسوزی، تاکنون گزارشی از سوی بخشداری فشافویه به مراکز نظارتی ارسال نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.